vendredi 16 novembre 2012

Caviar Nail Art


Hello Stradi Girls and Boys !

Today I present you that new trend, the Caviar Nails. I was looking for this a year ago but no store didn't offer that. So I waited ( this is so hard when you know that it's gonna be so much fun but nobody knows it yet ). When I went to London in October, I secretly hoped that MAYBE in Topshop I would find this stuff. Well no... It was so sad. And then, I started working for Claire's and one day we received plenty of boxes. I opened one of it and - HALLELUJAH - there was some of this Caviar Nails things!!! I was so happy that I immediately bought two of them ( black and gold ). There is so many colors, no matter what, you will find the good one for you :)

I made a little tutorial to explain you how to apply the Caviar, you will see, it's very easy. 

3 commentaires:

Léa a dit…

J'ai regardé la vidéo sans le son (je suis en cours ahaha), peut être que tu le dis dedans, mais: Ca tient bien ? Tu peux pas mettre de Top Coat dessus ...

Bisous

Autumn LaFleur Smith a dit…

Coucou Léa :)

Oui ça tient assez bien, moi j'avais mis qu'une couche dessous mais tu peux en mettre deux, il faut que se soit assez épais pour que les perles tiennent. Sinon j'ai rajouté du Top Coat après coup pour voir, c'est joli mais l'effet est un tout petit peu différent.

C'est sûr que si tu prévois d'aller grimper une montagne faut éviter ce genre de manucure - ou toute autre sorte de manucure ahah - mais sinon c'est joli et ça fait un joli effet :)

Voilà bisous

Léa a dit…

Oui justement j'aime bien l'effet. Mais j'avais l'impression que les billes allaient se décoller, et qu'au final on aurait dit une manucure après une tempête de grèle... Enfin j'essayerai ;-)
Merci pour les conseils :-D
Bisous